Jag är gravid i vecka 34 med tredje barnet (36år) och nu börjar allt gå såååå långsamt.
Jag är gravid i vecka 34 med tredje barnet (36år) och nu börjar allt gå såååå långsamt. Jag behöver verkligen tips på hur jag skall få tiden att gå.
Jag jobbar nu 75% och är sjukskriven 25% pga av foglossning, går på kryckor nu och det gör ju ej saken bättre. Läkaren rekommenderar heltidssjukskrivning men då kommer tiden gå ännu långsammare och sjuksköterska som jag är anser jag ju mig veta bäst själv vad jag orkar .
Jag längtar sjukt mycket till 11/4 då bebben skall komma att det ockuperar mina tankar dygnet runt. Vi har köpt alla grejor nu och jag har tvättat upp och fixat med det, i mitten av mars skall jag tillåta mig (eller rättare sagt min man) att montera möbler och möblera om. Jag "boar" gärnet och städar ur skåp och lådor, allt för att allt skall var tipp topp när bebisen kommer. Får ju göra lite itaget pga av foglossningen men det går. Streama film, vila och allmännt häng med familjen. Men jag behöver mer tips, kanske något jag missat och borde göra.
Hör gärna om andras erfarenheter i ca samma vecka och hur ni mår! Har själv gått upp 15kg och är sprängfylld men vätska.