Jag har gjort en
Tyvärr så var limmet de använde (vet inte vilket, men används säkert inte längre) riktigt dåligt, alltså det höll fransarna, men fick världens huvudvärk i ca 1 vecka av all ånga, mina ögon sved, näsan rann. Antagligen så tålde jag inte limmet, gick tillbaka och de sa att det är inte ofta man reagerar så.
Förrutom det så var jag nöjd, riktigt fint resultat, hade velat fylla på mer, men vågade inte hos dem, men tänkt göra det på annan salong längre fram :) Till sommaren är det perfekt, då slipper man mascara också :D
- Hur sköter ni dem? Jag fick med en liten borste, som jag skulle använda morgon och kväll och borsta fransarna med så att de skulle hålla sig separerade :)
- Hur länge sitter dem? Mina höll i ca 3 veckor, nästan 4 faktiskt :)
- Hur känns det? För mig så kändes det tungt första och andra dagen, har du testat att ha lösögonfransar, inte samma känsla, men samma tyngd (lite iaf)
Är det störigt? För min del pga limmet ja, men annars nej, gillade dem
- Hur ofta gör ni nya? man gör var 3-4 veckor ungefär
- Hur tvättar ni er på ögonen? Tvättade som vanligt men gned väl inte direkt på fransarna, brukar inte ha ögonskugga, hade ingen mascara heller, endast nedre fransrad och det är inte svårt att gå bort där..Man ska väl inte direkt gnugga på fransarna
- Ändrade fransarna ert utseende mycket? Inte vad jag märkte, då har jag bara gjort en gång
- Känner ni att det ger en liknande effekt som mascara? (man kan ju inte använda mascara och jag är rädd för att se "naken" ut) Jag använde mascara EN gång, det var mot slutet, då man började tappa dem fransarna, annars nej man ser inte naken ut..utan de kan ju fylla på dem från första gången, så de ser fylliga ut, du väljer själv hur du vill ha dem. Vissa gör t.ex bara några fransar, andra vill ha fylliga
Hoppas du fick lite svar iaf :)