Osäker på min läggning
När jag var 12 år gammal så insåg jag att jag var mer attraherad till tjejer än killar. Jag blev tillsammans med min första flickvän när jag var 16 år. Sen efter det hade jag 2 förhållanden till med två andra tjejer. Och jag hade ingen bra upplevelse med någon av dem. Alla var otrogna mot mig och utnyttjade mig.
För ett år sen så föll jag för en kille för första gången. Jag har aldrig varit såhär kär någonsin och skulle inte ens kunna säga att jag var kär de andra gångerna med de 3 tjejerna. Nu känner jag absolut ingenting för tjejer längre på det sättet. Skulle inte ens kunna tänka mig att vara med en tjej någonsin igen.
Jag vet inte om det beror på att jag har haft en rädsla för män en gång i tiden. Har haft en dålig relation till min pappa så har automatiskt trott att män är svin. Och kände mig desperat efter att känna mig älskad. Hade aldrig sex med någon av de 3 tjejerna heller för jag var rädd och det kändes inte rätt. Killen jag är tillsammans med idag tog min oskuld.
Egentligen borde jag inte bry mig för jag är lite emot läggningar (menar att kärlek som kärlek, borde inte finnas olika "grupper"/"namn" för det.) Men samtidigt känner jag mig förvirrad. Vad tror ni?