Jag vill bara ha energi igen, men jag vill inte bli nån jäkla knarkare heller!
Jag gick en tid sedan på medicin (utskriven från läkare) som gav mig massor av energi som biverkning. Detta varade i ca 2 veckor. Har sedan dess saknat "highen" jag fick och det känns som att inget kan ersätta den. Jag känner mig ständigt trött. Jag vaknar och är trött. Jag är trött hela dagen. När jag lägger mig på kvällen är jag så trött så jag somnar direkt. Jag är sååå trött på att vara trött! Så pass att jag tjatade på min sambo att ge mig en av hans bantingspiller som har en liknande biverkan som de jag hade utskrivna. Fick en "high" den dagen, kunde inte sova, var vaken halva natten och fick massor gjort, tränade och slog sesongsbästa. Men det varade bara i ett dygn, och han behöver resten av sina piller så jag kan absolut inte ta några fler.
Jag har aldrig missbrukat, vare dig alkohol, tobak eller något annat. Har varit en normal, laglig, svenssonlivsmamma och hade inget problem tills jag fick den här medicinen med oanade biverkningar som gjorde att jag nu VET hur det känns att vara hög. Och jag vill inget annat än att må sådär jäkla bra igen. Ha energi. Orka.
Vad sjutton ska jag göra? Kan liksom inte "glömma" detta. Det var ca 4 månader sen jag fick min första high och nån vecka sen jag fick den andra.