• Anonym (bitjej)

lesbiskt sex

Hejsan!
    Jag söker här svar från de med erfarenhet. Tjejer som har sex med tjejer.
    Jag har under flera års tid haft en KK och vi har alltid haft fantastiskt sex. Nu har det blivit allt mer sällan. I början talade hon om sexleksaker, hon är väldigt porrig av sig. Jag har varit lite blygare och inte vågat riktigt. Då jag har skämtat bort det. Under 6 års tid har vi endast testat dildo tillsammans max 5 ggr när vi var packade.

Nu skulle jag vilja överaska henne med någon sexleksak nästa gång. Vad rekommenderar ni? Dela gärna länk, dela gärna också och berätta mer om hur gått tillväga, om det har varit uppskattat av båda osv. Bör jag överaska eller berätta innan?

Jag har kollat på strapon men tycker det verkar krångligt, skrattar också för mig själv när jag tänker mig oss använda den, vi skulle se rolig ut, skulle inte det ta fokus från upphetsningen?

Ja.. alla tips och berättelser om hur sexet kan bli ännu mer spännande, just nu går det mest på rutin.

• Svar på tråden lesbiskt sex
  • Anonym (bitjej)

Finns det ingen som kan dela med sig?

• Anonym (strap.on)

får jag se på när ni har tjejsex.
    jag älskar det

• Anonym (bitjej)

Vad använder ni för typ av vibrator då? Det är rena rama djungeln det där.

Strapon har jag funderat på. Men jag tror det skulle bli mer skratt än orgasmer då nästan.

Nej inga åskådare hos oss tack =)

• Zoja
    Anonym (bitjej) skrev 2014-02-15 20:34:23 följande:
    Vad använder ni för typ av vibrator då? Det är rena rama djungeln det där.

Strapon har jag funderat på. Men jag tror det skulle bli mer skratt än orgasmer då nästan.

Nej inga åskådare hos oss tack =)
    Jag har en LELO-vibrator. 
  • Anonym (bitjej)

Puffar upp.

Hur introducerar ni sexleksaker för er partner?

• Zoja
    Anonym (bitjej) skrev 2014-02-16 15:43:10 följande:
    Puffar upp.
    Hur introducerar ni sexleksaker för er partner?
    Jag och pojkvännen kommer inte ihåg hur han introducerade en vibrator till mig, men vi pratar väldigt öppet om det. Är det något någon av oss vill prova pratar vi om det, eller köper som en överraskning.
Svar på tråden lesbiskt sex