är jag nu ensamstående för alltid :/
Hejsan alla! Jag är snart 19 år och har en son på 1 år, haft en och samma pojkvän sen vi båda va 15 år... Tills i tisdags.. Då bara exploderade han och gjorde slut.. Förklarade inte varför och vi varken bråkade eller tjafsade.. Och jag vet fortfarande inte varför! Nu till frågan. Jag har nästan hela min barndom blivit mobbad och nertryckt av både vänner och familj... Och sen hittade jag denna underbara, roliga, omtänksamma, ja man kan säga mycket positivt om honom.. Helt fantastisk kille och väldigt mogen för sin ålder.. vi va inne på vårt fjärde år i år och nu gjorde han slut bara pang bom.. Jag har aldrig känt mig snygg eller duglig för någon tills han kom in i mitt liv... Är väl ganska alldaglig, inte ute och festar sitter hemma och myser istället, använder bara mascara och lite ögonskugga som smink och klär mig rätt ordentligt om vi ska ut eller iväg. Och nu är jag singel och ensamstående mamma efter 3 och ett halvt år! Vet inte hur jag ska hantera det, och undrar om jag någonsin kommer hitta en ny eller bara leva singel tills jag dör! Kan någon här peppa i mig lite självförtroende så jag klarar detta.. Haft både panikattacker och ångest och suttit och skakat så nerbruten och krossad jag känt mig... Kan någon hjälpa mig? Vore väldigt tacksam...