• lizzea

Skattjakt för pojkvän..

Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråd. Men jag provar här. 
    Jag hade tänkt göra en skattjakt för min pojkvän imorgon. (barnsligt, jag vet. haha). Istället för att bara slänga fram ett paket. Har köpt lite små saker som han får på "vägen". Men skatten är en en fin tröja. Hur ska jag nu lösa detta med ledtrådar ? Vi bor i lägenhet så jag har ju inte allt för mycket utrymme att gömma grejerna på. Garage har vi också så där kan jag ju sätta en av ledtrådarna. Jag vill ju inte skriva "gå till garaget" osv på ledtrådarna. Han måste ju få fundera lite också. Jag lider av extremt dålig fantasi och kommer inte riktigt på något bra. Finns det någon med fantasi som kan hjälpa mig att komma på rätt spår ? :) 

• Svar på tråden Skattjakt för pojkvän..
  • Malima

Om du har tillgång till skrivare kan du kanske skriva ut detaljbilder som han får som ledtråd att luska ut var de finns.
    Eller gör små rim, ex. " hej hopp kaffekopp", då får han leta efter nästa ledtråd/present i kaffekoppsskåpet.

• lizzea
    Malima skrev 2014-02-13 12:04:02 följande:
    Om du har tillgång till skrivare kan du kanske skriva ut detaljbilder som han får som ledtråd att luska ut var de finns.
    Eller gör små rim, ex. " hej hopp kaffekopp", då får han leta efter nästa ledtråd/present i kaffekoppsskåpet.
    Ja vad smart. Rimma skulle man ju kunna göra Glad
Svar på tråden Skattjakt för pojkvän..