• Aniiee

Har du ätit frukost idag?

Ja, har du det? Vad blev det? Blev det något särskillt för att det var Söndag? Tell me! Jag behöver frukostförslag....

Yaoi is the opiate of the fangirls
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du ätit frukost idag?
  • Roxanan

Jag åt havregrynsgröt med tre olika sorters bär i, två knäckebröd med rostbiff på och ett glas hemmapressad juice. Kaffe till också givetvis.

Göteborgare i hjärtat
  • Aniiee
    Tow2Mater skrev 2014-02-09 22:11:12 följande:
    At rester av en pasta men sås.
    Smart frukost =)
  • Aniiee
    Roxanan skrev 2014-02-09 22:12:53 följande:
    Jag åt havregrynsgröt med tre olika sorters bär i, två knäckebröd med rostbiff på och ett glas hemmapressad juice. Kaffe till också givetvis.
    Knäckebröd med rostbiff? Vilken lyx Solig 

Jag måste lära mig att äta havregrynsgröt....
  • Roxanan
    Aniiee skrev 2014-02-09 22:14:27 följande:
    Knäckebröd med rostbiff? Vilken lyx   Jag måste lära mig att äta havregrynsgröt....

Klart! Jag är inget fan av havregrynsgröt men äter den för att det är bra, blandar man i bär eller frukt blir den uthärdlig. Min farmor brukade göra en jättegod havregrynsgröt men det är både smör och grädde i så att ja..
    Göteborgare i hjärtat
  • Prutt

Ja, naturell yoghurt med musli och färska blåbär, ett litet glas juice och en kopp kaffe. Oftast äter jag ingenting till frukost, men idag blev jag sugen. 

• Aniiee
    Roxanan skrev 2014-02-09 22:17:02 följande:
    Haha, nej, med grädde och smör blir det nog inte så nyttigt =P Hemma hos min mormor fick man smöröga i mannagrynsgröten.
  • Aniiee
    Prutt skrev 2014-02-09 22:17:15 följande:
    Ja, naturell yoghurt med musli och färska blåbär, ett litet glas juice och en kopp kaffe. Oftast äter jag ingenting till frukost, men idag blev jag sugen. 
    Var fick du tag på färska blåbär så här års? Förvånad
  • Chocoholica

Jag äter alltid frukost, fast jag är tråkig och käkar alltid mackor med margarin och ost. Skäms

www.facebook.com/photo.php&set=a.365886880108282.87947.324878340875803&type=1&theater
Svar på tråden Har du ätit frukost idag?