• lovely89

Sammandagningar med tryck neråt vecka 29+5 ?

Hur känns era sammandragningar ?? 

Jag har haft sammandragningar sen vecka 14+0 ungefär. 
    Men nu senaste dagarna när jag får sammandragningar så trycker det även neråt, är det normalt ?? 
    Det gör inte ont, utan såklart obehagligt och jag får typ vingla fram om jag är ute och går för det känns som ngt ska komma ut typ.. :P 
    Men är det så här det ska kännas ?? Minns inte att jag känt så här med mina tidigare barn heller.. 

• Svar på tråden Sammandagningar med tryck neråt vecka 29+5 ?
  • Mrs Fii

Har själv dessa sammandragningar till och från. I helgen var det riktigt jobbigt. 
    Idag har jag varit på kontroll och blivit sjukskriven heltid och deltid ett tag framöver. Är i vecka 26+1.

Går det över när man vilar så är det oftast ingen fara sägs det. Men kontakta din bm för att bolla lite är mitt råd. Alltid bättre att kolla en gång för mycket.

• lovely89
    Mrs Fii skrev 2014-02-07 14:45:06 följande:
    Har själv dessa sammandragningar till och från. I helgen var det riktigt jobbigt. 
    Idag har jag varit på kontroll och blivit sjukskriven heltid och deltid ett tag framöver. Är i vecka 26+1.

Går det över när man vilar så är det oftast ingen fara sägs det. Men kontakta din bm för att bolla lite är mitt råd. Alltid bättre att kolla en gång för mycket.
    Mina kommer även om jag sitter ner eller ligger .. 
Svar på tråden Sammandagningar med tryck neråt vecka 29+5 ?