• Lindzor

v40, sammandragningar som avtagit

Har under flera månader haft väldigt återkommande oregelbundna sammandragningar. Senaste veckorna har det följts av "mensvärk". Natten till igår kom så efterlängtade förvärkar... tror jag, men så senaste dygnet har det lugnat ner sig helt. Har lite sammadragningar men ingen molvärk längre och definitivt inte några känningar på några förvärkar,... frustrerande. Fler som känner igen sig? Har BF imorgon.

• Svar på tråden v40, sammandragningar som avtagit
  • NovaRobin

Det kan ju komma och lite som det vill.. Det kommer med all säkerhet igång snart. Tyvärr så är ju falska alarm väldigt vanligt. Är det första barnet så brukar det ju ta längre tid innan fl kommer igång ordentligt. Hoppas du får se din bebis snart :) Lycka till

• Lindzor
    NovaRobin skrev 2014-02-07 09:29:53 följande:
    Det kan ju komma och lite som det vill.. Det kommer med all säkerhet igång snart. Tyvärr så är ju falska alarm väldigt vanligt. Är det första barnet så brukar det ju ta längre tid innan fl kommer igång ordentligt. Hoppas du får se din bebis snart :) Lycka till
    Mmm väldigt frustrerande. Är mitt andra, dock fick jag första i v 32+2 med akutsnitt så jag funkar kanske som förstföderska denna gång :/
Svar på tråden v40, sammandragningar som avtagit