• zizuna

Behöver hjälp!!

Kan ej sluta fundera på detta med livmoderhalsen/tappen.
    Om kringlan är mjuk och mogen men ej öppen skall den va framåt lutad eller mer bakåt då det är dax? För kom på nyss att BM nämde något den är framåt och mjuk men omsluten. Jaha okej..hmm hur skall den vara då bakåt eller? För vet ju iaf att är den ej mogen så är den hård som nästippen men är den mogen är den mjuk som siden.
    Någon som kan reda ut detta enorma natt tanke bekymret för mig? ;)

• Svar på tråden Behöver hjälp!!
  • Philippa

Du ska INTE pilla på den.....!!

• zizuna

Nej ingen fara det va min BM som pilla på den ;) där jom min fråga vad menar hon med det. ..

Philippa skrev 2014-02-05 21:42:45 följande:

• Modernmom

Fattar ingenting.... Jag har en livmodertapp and that's just about it som jag vet om mig själv.

• Isabella06
    Philippa skrev 2014-02-05 21:42:45 följande:

Nej för Gud vet vad om du "pillar" dig själv i underlivet vad som kan hända :0

Och be absolut inte din sambo pilla på dig, kan kanske bli gravid till och med !!!! :oooo

*ironin flödar*
  • Isabella06

Jag har heller aldrig fattat, trots att jag vet hur den känns i olika lägen och fått det förklarat för mig.

Googla.

Jag är öppen, mjuk och framåtriktad, den vad som är tillräckligt för att en fl ska starta vettefan....

• zizuna

Tänkte samma sak..lol

Isabella06 skrev 2014-02-05 23:01:44 följande:
    Nej för Gud vet vad om du "pillar" dig själv i underlivet vad som kan hända :0

Och be absolut inte din sambo pilla på dig, kan kanske bli gravid till och med !!!! :oooo

*ironin flödar*

• zizuna

När har du BF?

Min va tydligen framåt..mjuk..omsluten :)

Isabella06 skrev 2014-02-05 23:05:01 följande:
    Jag har heller aldrig fattat, trots att jag vet hur den känns i olika lägen och fått det förklarat för mig.

Googla.

Jag är öppen, mjuk och framåtriktad, den vad som är tillräckligt för att en fl ska starta vettefan....

Svar på tråden Behöver hjälp!!