En tjej som behöver hjälp!! se hit!
Hej! Jag vet inte hur jag ska börja skriva detta men jag vet att jag behöver hjälp. 2009 åkte jag in i en depression, jag har haft självskade betende och allt jag ville var att dö. Jag började gå till en psykolog och fick medicin mot depression och sömntabletter eftersom jag varken kunde äta eller sova. Mitt liv vände när jag skaffade min hund, jag kunde se att min kärlek till henne fick mig att börja levaigen. Hon är min räddning, jag slutade gå på mina möten trots att jag fick reda på att jag var skadad ifrån barndomen. När jag var liten gick jag på bup. Allt har varit någorlunda bra tills 2012 då började mitt liv falla ihop igen fick reda på 2013 att jag har panikångest. Jag har torgskräck och klaustrofobi. Jag fick medicin och klarat mig rätt bra. Men i mars förra året fick jag en cysta vilket gjorde att jag plockade bort min ena äggstock osv. Hade en borderline systa, min medicin gjorde mig rätt avtrubbad av känslor så jag fick aldrig sörja eller bearbeta det trots att jag fick komolikationer. Jag har nu den senaste månaden kännt att mitt liv faller ihop, jag vaknar upp med en klump i magen. Jag känner att jag står ensam mot världen att ingen finns där. Jag börjar tappa min aptit. Jag vill bara skrika och gråta. Jag kan inte sova på nätterna. Mitt liv känns meningslöst och att ingen förstår mig. Jag har lyckats stänga av mina känslor väldigt bra men har nu brytit ihop totalt. Jag bara gråter och känner att jag inte klarar av denna smärta. Jag klarar inte av att hantera mina tankar och all smärta och sorg inuti mig. Jag slutar med medicin så fort jag ser framsteg då jag tror att mitt wget psyke klarar av allt bara jag får en push men insett nu att jag uppenbarligen i klarar av det själv då jag alltid hamnar i något nytt. Min mamma vill ta mig till psykakuten men jag är rädd. Jag vet inte vart jag ska vända mig, jag vill skriva så mycket mer men jag orkar inte. Har gråtit hela natten fick en liten stund av sömn men så fort jag vakna bröt jag ihop igen. Vad tycker ni att jag borde söka för hjälp? Psykakuten eller annan hjälp? Har ni frågor är det bara aty fråga på.