• lindavik82

Ersättning

Jag har en liten tjej som blev 1mån i fredags..=)hon har väldigt ont i magen..ligger å krystar å blir stel som en pinne på nätterna..har börjat ge henne semper magdroppar å köpt hem baby semp lemolac..men velar mellan lemolacken eller nan??någon som har nån erfarenhet av dom?..alla barn e ju olika så de kanske e svårt att säga.=)

• Svar på tråden Ersättning
  • kiwii

Jag tycker nan o vet flera som tycker att nan är bättre än semper Sen finns det ju hippo eller vad den nu heter men den har jag aldrig prövat men har vänner som har det. Testa att ge miniform droppar oxå Hoppas du hittar nått som passar lill tösen du får pröva dig fram

• Dixie

Har du provat med babymassage på magen, det brukade hjälpa mina barn när de var små.

• Anna87an

Vi testade Semper ett tag och vår dotter fick jätte ont. Kändes detsutom dom om hon inte stod sig så länge på det. Så vi köpte NAN HA. Och det var 100 gånger bättre och hennes magproblem försvann. NAN HA är för känsliga magar och förebygger allergi mot komjölksprotein. Så den rekommenderar jag starkt. Den köps på affären :)

Svar på tråden Ersättning