• Authorless

Emmaljunga super nitro, hiss eller diss?

Har tittat och klämt på Emmaljungas Super nitro och älskar hur den ser ut och känns att köra (i butiken iaf). Men hur är den i vardagen?
    Finns det någon med erfarenheter av denna vagn som kan ge mig en åsikt?

Det jag söker är en bra sittdel med fullt liggläge, vändbar, skyddande suflett, praktisk varukorg, lättmanövrerad och stabil att köra i olika väglag.

Kan detta vara vagnen för mig?

Hjälp hjälp! =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Emmaljunga super nitro, hiss eller diss?
  • Ladygum

Köpt en och nöjd, men har bf i april så får vänta tills dess med en riktig recension.

• Mirabell

Den spanar vi också på! Någon mer med erfarenheter? Kul att höra vad ni tycker.

Jag är rädd att den känns klumpig i affärer och liknande? 

• AnnOoo

Hur är det med de punkteringsfria hjulen? Läst att det är många som är missnöjda med att de blir förstörda lätt?

• honeydew
    AnnOoo skrev 2014-02-23 12:59:56 följande:
    Hur är det med de punkteringsfria hjulen? Läst att det är många som är missnöjda med att de blir förstörda lätt?

Har jag också hört. Stenar o grus fastnar i och det blir hål/gropar i däcken. Många har försökt reklamera men det är tydligen "normalt slitage". Däcken kanske blir bättre till nästa säsong efter sommaren?
  • Michael 310

inte haft vår så länge än men ska absolut undersöka däcken vid nästa promenad!

• Oroli

Står själv i valet och kvalet av denna vagn. Bor på liten ort och kommer både att gå på asfalt men också i mer landsbygdsterräng. Ni som har en Super nitro - är ni nöjda?

Är det någon som har en sådan vagn som bor på landsbygden och är nöjd med komfort/stötdämpning osv. trots svängbara hjul? 

Svar på tråden Emmaljunga super nitro, hiss eller diss?