• ledsen och ofertil

Känner mig som en urkramad disktrasa...

Känner mig så ledsen just nu.. Jag och min sambo har en grabb i hop på 8 år så vi har lyckats en gång.

Vi har försökt i ett och ett halvt år nu att få ett till barn, 18 försök, 18 gånger av att hoppas och önska att det ska ta sig. Jätte många i vår omgivning får fina söta ungar, men när är det vår tur? Folk frågar om inte vi ska skaffa en till snart? Jo någon gång i framtiden får vi svara. Jag är så trött på detta, känner mig som en urkramad disktrasa på känslor just nu. Utredning startad, de hittar inget fel på någon oss, mer än att jag hade ganska många ägg vilket kunde göra att ägglossningen vart rubbad??

Ni måste vara fler trötta, urvridna, avelsutmattade personer där ute? Hur orkar ni med detta? Kan någon ge mig ett tips? Längtar så efter ytterligare en Gull-unge!!!

• Svar på tråden Känner mig som en urkramad disktrasa...
  • Memmis1

Kan förstå din känsla men tycker inte att du ska ge upp Ni har ju fått en son så nåt e de ju som fungerar.

Själv har jag och min man försökt i mer än 3 år totalt och inget händer och vi har inte heller barn sedan tidigare inte ens ett missfall!

Svar på tråden Känner mig som en urkramad disktrasa...