• ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!

Är det några fler här som är själv kritiska? Jag är självkritisk som f*n! Jag råhatar mitt utseende fotar aldrig mig själv. Har en kompis som säger att jag är söt och vacker och det driver mig till vansinne. H*n säger "du som är så vacker" Det gör mig tokig. Jag har haft känslor för den personen men när h*n tjatade om att jag var vacker så tappade jag dom känslorna. tror inte h*n har haft de känslorna för mig. Jag tattuerar mig väldigt mycket och h*n säger att jag inte ska göra för många för då förstör jag kroppen. jag planerar att ha 40 stycken 10 på varje arm och 10 på varje ben. Är det några fler här som hatar att bli kallad "söt" eller "vacker"? är nyfiken

• Svar på tråden KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!
  • Gathehielm
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-01-27 20:10:16 följande:
    Är det några fler här som hatar att bli kallad "söt" eller "vacker"?
    Nej. Jag tar det som en komplimang, även om jag inte får höra det särskilt ofta.
  • benedikten

Ok vilket i-lands problem! Raka håret, sminka dig fult och gå runt i mjukis byxor så kommer folk inte ge dig komplimanger för ditt utseende.

Gathehielm skrev 2014-01-27 20:16:16 följande:
    Nej. Jag tar det som en komplimang, även om jag inte får höra det särskilt ofta.

Du skulle nog bli jäkligt trött på det om du får höra det så ofta som mig
    benedikten skrev 2014-01-27 20:16:24 följande:
    Ok vilket i-lands problem! Raka håret, sminka dig fult och gå runt i mjukis byxor så kommer folk inte ge dig komplimanger för ditt utseende.

Jag är redan så ful som jag är
  • Selfish Geene

Om du tycker att du blir finare av att tatuera dig borde du kanske sluta med det om du inte vill ha fler komplimanger?

Selfish Geene skrev 2014-01-27 20:32:49 följande:
    Om du tycker att du blir finare av att tatuera dig borde du kanske sluta med det om du inte vill ha fler komplimanger?

många säger att jag förstör min kropp men mitt mål är 40 stycken
    Gathehielm skrev 2014-01-27 20:32:50 följande:
    Vad vill du att vi ska säga?

man behöver inte kommentera andras utseenden
  • Pingu2014

Jag tycker det är så förbannat tråkigt att få komplimanger/kommentarer kring mitt utseende/kläder. Jag vill mycket hellre ha komplimanger kring hur jag är som person...

NEJ TACK;- Hej vad fin du är! Vilken snygg tröja!
    JA TACK;- Hej, vad roligt att träffa dig! Jag är så glad att du är min vän!

NEJ TACK;- Oj, vad du har gått ner i vikt!
    JA TACK;- Så härligt att se dig så glad, det gör mig glad!

Varför skall allting bara handla om utseendet???

• Gathehielm
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-01-27 20:34:32 följande:

man behöver inte kommentera andras utseenden
    Fair enough.

... Tror jag tar och avprenumererar den här tråden nu.
Svar på tråden KALLA MIG INTE SÖT OCH VACKER!