• ffestligt

Hjälp med samsung galaxy s3 tack!

Hej, Jag måste fabriksåterställa min telefon då den är otroligt seg och blir svart ibland sen senaste android uppdateringen. Men jag har ingen datasladd och vill ha kvar alla mina bilder. Sms appar och telefonnummer är strunt samma.
    Är det någon duktig människa som kan hjälpa mig med hur jag lyckas spara bilderna ändå? :) tacksam för hjälp.

• Svar på tråden Hjälp med samsung galaxy s3 tack!
  • volvo142

vet inte hur de ser ut på s3an men på s4an kommer du upp om man vill säkerhetskopiera bilder/kontakter med Google kontot

• volvo142

tryck på konton sen lägst ner står de säkerhetskopiera tryck där och välj vad du vill säkerhetskopiera.

• paramore

Som ovan säger, alternativt att du skickar bilderna manuellt till din mail/facebook :)

• ffestligt
    volvo142 skrev 2014-01-25 21:39:18 följande:
    hur går det?:)

Vart ska jag gå in för att hitta säkerhetskopiera? Haha är inte så jätte teknisk men med rätt hjälp brukar det funka! :)
  • ffestligt

Jag hittade någonting inne på "google+" är det rätt? Vågar ju absolut inte återställa telefon om jag gjort fel. Ligger alla bilder kvar på google+ efter återställning isåfall? :)

• volvo142

ja om du säkerhets kopierar alltså 1 gå in på inställningar 2 konton 3 tre tryck på säkerhetskopia/återställ 4 tryck på säkerhetskopiera de kommer koma upp alternativ om vad du vill säkerhetskopiera jag skulle rekommendera kontakter och bilderna sen när du återställt telefonen  är de bara logga in på gmail  kontot så kommer allt tillbaka Glad

Svar på tråden Hjälp med samsung galaxy s3 tack!