• Jamku

Bli av med mödisen vid 20?

Jag har hört av en skolläkare och fått bekräftat i ett annat forum förut, att flickors underliv är färdigväxt efter 20 år och får könssjukdomar lättare innan, så de bör vänta med sex tills de fyllt 20. Jag har inga länkar om det ännu men ett bra minne.
    Muslimska flickor och religiösa svenska som Carola väntar till äktenskapet men det kan vara innan 20.

Med vår sexkultur kan det vara svårt att vänta och hålla pojkarna borta från det undre livet, men hur skulle det kunna gå till?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bli av med mödisen vid 20?
  • Elessario

Använd kondom! Oavsett (har aldrig hört detta argument om att det skulle vara lättare att få könssjukdomar innan 20...)

• Elessario

Sedan så undrar jag.. : vadå hålla pojkarna borta. Antingen vill tjejen ha vaginalt samlag eller så vill hon inte. Och vill hon inte så så bör det alltid vara nej. Och är det ja så njuter tjejen lika mycket hoppas jag. Sedan finns det så många andra sätt att ha sex på!

• fluu
    Elessario skrev 2014-01-25 21:10:51 följande:
    Sedan så undrar jag.. : vadå hålla pojkarna borta. Antingen vill tjejen ha vaginalt samlag eller så vill hon inte. Och vill hon inte så så bör det alltid vara nej. Och är det ja så njuter tjejen lika mycket hoppas jag. Sedan finns det så många andra sätt att ha sex på!
    Riktiga kvinnor har ingen sexdrift  vet du väl?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Elessario
    fluu skrev 2014-01-25 21:18:19 följande:
    Riktiga kvinnor har ingen sexdrift  vet du väl?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!

Eller hur var det nu igen? Avelsto? Att bara finnas till för att tillfredsställa någon med kuk? Jag hoppas verkligen alla (tjejer & killar) lär sig njuta och tillfredsställa sig själva först och efter det njuta av sex tillsammans med någon annan.
  • Dr Mupp

Kondom är en bra uppfinning som skyddar mot könssjukdomar.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Jamku

Från det att flickan fått sin första menstruation tar det omkring 9-10 månader tills hon får sina ägglossningscykler.[1] Därefter ökar pigmenteringen på yttre blygdläpparna och slemhinnorna i slidan tillväxer till den mogna kvinnans slemhinna i 20-årsåldern
    sv.wikipedia.org/wiki/Pubertet

• MrsÄpple

hahaha veckans nya ord. Mödisen...
    Heter det inte oskuld numera?
    Men som andra sagt använd Alltid kondom och personligen så tycker jag sex är ok innan 20-års ålder så länge man känner sig redo och det sker i samtycke

• Jamku

Ungdomar slarvar med det och alltfler blir sjuka

Svar på tråden Bli av med mödisen vid 20?