• jennii89

mjölksyra, e det vanligt?? hur känns det?

Hej. Gravid i v. 36 och så fort jag reser mig så känner jag mig svag o skakig i benen, blir värre o värre ju längre jag står. E detta mjölksyra? Att stå o ta disken e en pina o jag får sätta mig ner var 10e minut. Hjärtat börjar slå hårdare också. Nu har jag suttit ett tag efter att rensat kylen och hjärtat har slutat banka hårt men jag känner mig trött i benen, sticker något i fötterna. Armarna är också skakiga. Är detta mjölksyra? Beror det på graviditeten eller e det nåt annat tro? ..... orolig :(

• Svar på tråden mjölksyra, e det vanligt?? hur känns det?
  • Tessou

Så har jag det också till och från. Frågade BM om det och hon sa att det är vanligt att armar och ben domnar bort. Man samlar på sig så mycket vatten, även om det inte syns på en. Skulle skriva för någon vecka sedan och jag tappade pennan hela tiden, det gick bara inte... Hade ingen kraft alls!

Så det är ingen fara - men obehagligt!

♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Galaxtica

Är i vecka 26 och så fort jag går lite snabbare än kärringgång så känns det som mjölksyra i benen. Samma med armarna, ifall jag städar eller viker tvätt så känns det som att jag kört ett träningspass på en timme. Har dock inte pratat med BM om det än, ska dit den 10e.

• Isabella06

Blodtrycks fall?

Jag känner igen känslan och har genom tre graviditeter tex sminkat mig sittandes, inte lagat en ändå middag osv. Jag klarar inte att stå upp för länge och speciellt inte om jag ätit dåligt under dagen. Har super lågt tryck under graviditeterna.

Svar på tråden mjölksyra, e det vanligt?? hur känns det?