• sär skriven

Vad har du på ctrl + z?

Jag har skittråkigt så nu tänker jag snoka i era datorer. Vad gömmer sig bakom ert ctrl + z, och varför?

Jag har det här;

"Vad du ska göra med oxycontin är att köra hälften/hälften. Du tuggar sönder halva tabletten och sväljer andra halvan hel och så gör du så med så många tabletter du behöver äta för att få bra effekt."

Anledningen är att jag måste äta värktabletter och därför kollade upp tabletten. Jag skulle visa min pappa vad korkade människor är. Tipset går naturligtvis ut på hur man blir hög på tabletterna (jag googlade verkligen inte på det utan på halveringstid), men jag tycker det verkar omständligt att dela en massa tabletter och tugga halvor och svälja andra halvor, istället för att bara tugga en tablett och svälja en. :D

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-24 22:27
    Ctrl + v menar jag NATURLIGTVIS! Vad tokigt det blev.
  • Svar på tråden Vad har du på ctrl + z?
  • Aniiee

Nothing. Absolut ingenting. Så rolig är jag. På Ctrl + v har jag å andra sidan Wall of Text.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-24 22:26:25 följande:
    Nothing. Absolut ingenting. Så rolig är jag. På Ctrl + v har jag å andra sidan Wall of Text.....
    Men hahahaha! Vad pinsamt. Det var naturligtvis det jag menade. Som sagt, tablettjäklar...
  • Aniiee
    sär skriven skrev 2014-01-24 22:27:18 följande:
    Men hahahaha! Vad pinsamt. Det var naturligtvis det jag menade. Som sagt, tablettjäklar...
    SÅ kand et gå när inte haspen är på.

Jag var tvungen att kopiera ett blogginlägg, för det blev vit bakgrund på texten =/ Jäkla blogger....
  • Aniiee

Skriva kan jag inte heller....

• Aileen Allannah

Ingenting! :O På paddan har jag dock en youtube-länk om brandbilar. På holländska. Jag skyller på den äldsta.

• sär skriven
    Aniiee skrev 2014-01-24 23:44:55 följande:
    SÅ kand et gå när inte haspen är på.

Jag var tvungen att kopiera ett blogginlägg, för det blev vit bakgrund på texten =/ Jäkla blogger....
    Det är mig till tröst idag, att du skriver dåligt. Jag tänker tydligen dåligt! Och skriver dåligt. Bloggar du om nåt sköj?
  • palmis

Elitistisk betyder att något är anpassat för de allra bästa. I detta sambandet menas det kanske att Chris tror att de som väljer bort böcker för TVn[a1]  kanske anser att böcker är något för de i överklassen, för de smartare människorna.

[a1]kolon

hmm inte jätteintressant :D

• sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2014-01-24 23:48:26 följande:
    Ingenting! :O På paddan har jag dock en youtube-länk om brandbilar. På holländska. Jag skyller på den äldsta.
    Men haha! Holländska?
Svar på tråden Vad har du på ctrl + z?