• Morsprins

    Sökes: föräldralediga i haninge!

    Som ovan nämner så söker jag en/flera unga mammor i haninge området som vill träffas på fika, promenad eller bara vara. Jag fyller 20 år och har en charmig prins på 7 månader. Skulle vara kul att komma ut och träffa andra! :)

  • Svar på tråden Sökes: föräldralediga i haninge!
  • Morsprins
    ncfb skrev 2014-04-19 08:48:01 följande:
    Jag är 22 och bor i Farsta, Min dotter är 9 månader :)

    Vad kul, min har hunnit bli 10 månader nu :)
  • Morsprins
    ncfb skrev 2014-04-19 16:44:03 följande:
    okej :) brukar ni vara på öppna förskolor?

    Nej, men det hade inte suttit helt fel. Är lite blygas så vill gärna inte gå själv :P brukar du det?
  • ncfb
    Morsprins skrev 2014-04-19 17:07:39 följande:

    Nej, men det hade inte suttit helt fel. Är lite blygas så vill gärna inte gå själv :P brukar du det?


    Ja :) varje vecka försöker jag gå... Uppskattas väldigt mycket av dottern :) Så det kan jag verkligen rekommendera. Jag åker dock en bit till den jag tycker om.. Den ligger i Älvsjö och den är otroligt bra..


    Dem i Farsta är helt ok.. Haninge borde också ha några? :)

  • Morsprins
    ncfb skrev 2014-04-20 06:46:48 följande:
    Ja :) varje vecka försöker jag gå... Uppskattas väldigt mycket av dottern :) Så det kan jag verkligen rekommendera. Jag åker dock en bit till den jag tycker om.. Den ligger i Älvsjö och den är otroligt bra.. Dem i Farsta är helt ok.. Haninge borde också ha några? :)

    Okej, ja det verkar trevligt! Ja haninge har tror jag såg något om det. Kanske ska kolla den i Älvsjö då? ;)
  • ncfb
    Morsprins skrev 2014-04-20 18:40:20 följande:

    Okej, ja det verkar trevligt! Ja haninge har tror jag såg något om det. Kanske ska kolla den i Älvsjö då? ;)

    Ja det tycker jag absolut :) du kan skicka pm till mig :)
Svar på tråden Sökes: föräldralediga i haninge!