• AnniAy

köpa vagn från ett annat land?

Jag har en dotter på 6 månader och väntar vårt andra barn om 7 månader. Behöver då syskon vagn och bugaboo donkey känns som den perfekta men den är så jäkla dyr i Sverige. Finns det någon som har beställt den från ett annat land? Och isåfall vilket land och vad kostade den?

• Svar på tråden köpa vagn från ett annat land?
  • Niju

Beställde från Holland (babyhuys.com) kostade 9800 för en donkey duo med muggållare och frakt till dörren! Mailar man dom får man 15% rabatt...(för 6 mån sen i alla fall)

• AnniAy
    Niju skrev 2014-01-21 16:17:50 följande:

Beställde från Holland (babyhuys.com) kostade 9800 för en donkey duo med muggållare och frakt till dörren! Mailar man dom får man 15% rabatt...(för 6 mån sen i alla fall)

Sjukt bra pris ju, de e vad en beg kostar här :/ ska kolla Polen först för dom säger att donkey går på ca 6000-7000kr

Tack för tipset :)
  • emsapemsa

Har beställt från Babyplus i Holland :) en all black duo, som går på ca 17000 här i Sverige med tillbehören jag valde. Betalade 11500 med frakt och allt, jättenöjd! Och servicen var kanon :)

• AnniAy
    emsapemsa skrev 2014-01-22 00:53:30 följande:

Har beställt från Babyplus i Holland :) en all black duo, som går på ca 17000 här i Sverige med tillbehören jag valde. Betalade 11500 med frakt och allt, jättenöjd! Och servicen var kanon :)

Vad valde du för tillbehör?
  • emsapemsa
    AnniAy skrev 2014-01-22 11:28:30 följande:
    Vad valde du för tillbehör?

2 st breezy suncanopy, myggnät och mugghållare :)
  • AnniAy
    emsapemsa skrev 2014-01-22 12:36:41 följande:

2 st breezy suncanopy, myggnät och mugghållare :)
    Okej :) aa jag får kika runt lite har fortfarande gott om tid :)
Svar på tråden köpa vagn från ett annat land?