Insemination... Danmark...
Hej! Någon som har någon klinik i Danmark att rekommendera?
Vi har läst på en del om Storkklinik... någon med erfarenheter därifrån?!
Tack!
Hej! Någon som har någon klinik i Danmark att rekommendera?
Vi har läst på en del om Storkklinik... någon med erfarenheter därifrån?!
Tack!
Hej! Vi var på storkklinik i december och blev väldigt väl bemötta. Själva inseminationen var smärtfri och lugn. All kontakt vi haft med kliniken under tiden som vi tagit prover har varit exemplarisk. Det som tog lite tid i det hela var att ta prover genom landstinget. Efter att alla prover var klara ringde vi till kliniken och fick journalsamtal två veckor senare. Vi fick prata med en mycket trevlig jordmor som gav ett tryggt intryck. Två veckor senare var det äl och resa till Köpenhamn. Rekommenderar absolut storkklinik men det finns säkert andra bra kliniker med!
Alla svenskor vänder sig till Stork. Jag rekommenderar Trianglen. Ligger strax utanför stan. Men fall inte för att Stork ligger mitt i city och pratar skandinaviska. På stork fick jag försöka förstå deras skandinaviska som byggde på danska flera gånger. På Trianglen när de behövdes var det mycket lättare med engelska.
Har varit på kliniken Gyn Grönlund i Helsingör några ggr. Väldigt bra där o smidigt att ta sig dit oxå :)
Hej!
Jag tänkte prova kliniken Vitanova. Har fått ett mycket varm bemötande från dem där.
Jag är helt ny i detta och undrar lite över vad det är för problem med landstinget tester ni har upplevt. Tog det tid att få koma dit?
Vi har valt vitanova och är mkt nöjda!