Micheal Kors väska
Jag funderar att beställa en MK väska från Zalando med axel rem shopping väska brun 1775 kr, Ni som har hans väska , vad tycker ni? är ni nöjda ? är den värd pengarna? Var köpte ni den ?
Tack för svaret.
Jag funderar att beställa en MK väska från Zalando med axel rem shopping väska brun 1775 kr, Ni som har hans väska , vad tycker ni? är ni nöjda ? är den värd pengarna? Var köpte ni den ?
Tack för svaret.
Jag har 3 MK väskor. Alla köpta i USA. Nöjda med dem, snygga o bra kvalitet. Mjukt läder, bra med fickor o förvaring inuti. vilken modell zalando säljer känner jag inte till, tycker dock priset låter väldigt bra.
Väskorna finns nog lite överallt, men min dotter jobbar på The Best of Brands. Jag vet inte om den affären finns på andra ställen i landet än Stockholm.
Köpte själv i thailand....kopia men väldigt välgjord, man ser inte skillnad. mycket billigt.
MK erbjuder mycket för pengarna, det är ett bra köp!
Min dotter har en Jet Set Travel Tote som hon beställde från USA
Hon är väldigt nöjd med den och använder den till allt
Hon får ner sin laptop och några böcker i den så den funkar som väska till skolan
Michael Kors har sjukt bra priser på sina väskor utefter vad man får tycker jag. Jag älskar texturen på lädret och kvalitén är riktigt bra. Har köpt fyra stycken det senaste året :)
Och ni som köper fejk från Thailand - Tro mig, det syns lång väg att de är fejk!
Jag skulle nog hellre snegla åt Longchamp, Mandarina Duck eller Furla i den prisklassen. Franskt och italienskt är att föredra framför amerikanskt.
Jaja men JAG som vaken äger en kopia eller ett original av Mk väska skulle aldrig se skillnad om jag såg en MK kopia ute på stan. Och eftersom antalet folk som äger en original MK väska utslaget mot antalet folk som lever i Sverige är extremt lite procentuellt då så kommer man nog undan men en kopia mestadels. Tills någon med en original MK väska råkar se. Därav det roliga med att köpa billiga kopior! =)