Mörk urin, hepatos och stigande blodtryck.
Hej har en fundering. Just nu känns det inte som om mina bm tar mig på allvar men jag är orolig. Har en väldigt mörk urin, hur mycket jag än dricker, och då dricker jag mycket, har även Hepatos och funderar nu på om det kan ha ett samband..... Mitt lodtryck har även börjat stiga, det har gått från 128/69 till 141/82 på två veckor, nu vet jag att så länge det inte är minst 90 i undertryck så ska det vara normalt, men att det börjat stiga helt plötsligt känns ändå inte bra, och som sagt verkar ingen vilja kolla upp det mer trots att jag redan har hepatos vilket kan orsaka ett högt blodtryck och havandeskaps förgiftning, borde inte detta då vara en anledning för ytterligare tester eller är jag bara nojig och löjlig i mitt resonemang? Är för övrigt gravid i vecka 34 (33+4) Och jag mår väldigt dåligt, hjärtklappningar, illamående, konstant huvudvärk trots intag av 665mg alvedon, synavvikelser, ljuskänslig, känner mig konstant trött och sjuk..... Vill bara ha ett svar så jag kan lägga det på hyllan....