QX eller vilken nät sida?
Om man vill snacka med andra Bi eller homosexuella var vänder man sig då? Förr va det ju QX. Är det ännu det som gäller eller finns det bättre internet sidor?
Om man vill snacka med andra Bi eller homosexuella var vänder man sig då? Förr va det ju QX. Är det ännu det som gäller eller finns det bättre internet sidor?
Qruiser finns, men kom ihåg att det främst är en köttmarknad. Är du en tjej, även om du är homosexuell och skriver att du inte är intresserad av killar, så kommer du ändå få meddelanden från desperata hetero/bisexuella killar.
Jag finns qruiser, jag talar av erfarenhet.
Sylvia.se är en kontaktsajt för tjejer som gillar tjejer, men jag är inte själv medlem och kan därför inte säga om det är bra eller dåligt.
Jag har nästan uteslutande dålig erfarenhet av QX som bisexuell man. Skulle hellre vilja ha en alternativ datingsida endast för seriösa bisexuella.
Qx finns, men det är aldrig någon som svarar där. Det verkar vara som på gymnasiet, vissa klickar verkar hänga ihop och det är svårt att få kontakt med folk, även om man som jag bara söker vänner.
Och som sagt, horder med desperata killar skriver hela tiden fastän man bara söker tjejer. Sylvia kanske vore något.
Det är dom två som finns att välja på då alltså som homosexuell eller bisexuell?
Jag har testat både Qruiser och Sylvia och även om Qruiser är en köttmarknad så är det mycket mer liv där än på sylvia. Sen beror det på hur gammal du är också. Är du under 18 så håll dig till qruiser för på sylvia hänger de som är lite äldre (enligt min uppfattning).
Det finns även en grupp på qruiser som heter någonting typ "Tjejer på qruiser" eller liknande, så där hittar du lätt personer att prata med :)
Så min slutsats: Qruiser är klart bäst. Mer liv, och det FINNS faktiskt personer som inte bara vill ligga ;)
Hur gammal är du förresten? :)
Blir 32 i år
Då spelar det ingen större roll om du väljer Qruiser eller Sylvia :)
Om du har smartphone så sök på gay eller lesbian, finns många kontakt appar, för killar finns det "grindr" "Scruff" "Gaydar" etc. Som tjej skulle jag nog använta "badoo" har en tjejkompis som träffade si flickvän där nyligen och man ser även hur nära närmaste person är !
Lycka till!
Jag undrar också. Jag gick med i QX och blir överöst med förfrågningar från män och par.
Jag är ute efter 1 tjej, en seriös sådan.
På vanliga dejtingsidor så är det oftast få som är lesbiska..
Det borde ju finnas någon seriös för oss också.
På Bodycontact . com finns det ju en uppsjö av alla möjliga läggningar!
Lycka till! :)
jag var medlem på BC och hade träffat många som jag intresserade av.
många ljuger för sin ålder, storlek å falska bilder med ändå fungera bra om ,man är försiktig.
Jag är medlem på qx och ja det finns många oseriösa ! men faktiskt har jag hittat en hel del vänner där =)
och jag är en tjej som söker efter kärleken o är 100 proc seriös..så visst finns vi,
men ja gäller väl o hitta oss o ha tålamod=)