• Calliope

Babyjogger city mini

Har funderat på att ha babyjogger city mini (4 hjul) som extra/resevagn eftersom min Emmaljunga edge är lite stor och klumpig. Någon som har denna vagn och som vill ge lite synpunkter, fördelar/nackdelar.

• Svar på tråden Babyjogger city mini
  • Maryam88

Älskar den. Ända nackdelen är att den bara är frammåtvänd. Men som extravagn är den perfekt. liten och smidig som tar liten plats. :)

• Alexi

Vi har den som extravagn, jättenöjda. Men jag skulle ju inte ha den till en bebis eftersom den som sagt är framåtvänd.
    Sen skiljer sig ju olika årsmodeller en del åt, bland är handtaget inte höj- och sänkbart på den vi har.

• Elmiina

Quinny xapp xtra kan du ha både bakåt och framåtvänd. Efter timtal utav googlande beställde jag en zapp idag!! Asnöjd :)

• MtillMoJ

Jag hade en, men sålde den, var inte så nöjd. Är inget riktigt sittläge i den, utan det är ett tillbaka lutat sittläge. Detta tyckte sonen absolut inte om och det var ofta en kamp när han skulle åka i den och den blev mer och mer ståendes hemma.

• veh

Jag har den och är jättenöjd! Hade gärna fått vara vändbar. Och den årsmodellerna jag har (2011) hade en ganska dum varukorg, men jag tror de ändrade något sen... Själva korgen är rymlig, men man fick typ stoppa i en sak i taget. Annars är den smidig. Kan fällas ihop och lastas in i bilen med en hand. Blir platt och liten ihopfälld, men är ändå en rejäl vagn. Suffletten är superbra!

• Calliope

Tack för alla åsikter, jag får ta mig en funderare innan jag bestämmer mig.

Svar på tråden Babyjogger city mini