• Anonym (förvirrad)

Orolig

Hej, vet inte riktigt om min fundering/fråga kommer att passa in här, men jag blir tacksam för svar och råd men vill inte att någon är för dömande.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1år. Vi har aldrig haft skydd/preventivmedel under tiden vi haft sex, mellan den 26oktober och 3november hade vi gjort slut, och den 26e hade jag sex med en annan, vilket inte var fullbordat, mycket alkohol inblandat och varade i kanske 3-4 min utan utlösning. 

Jag är inte alltid så bra på att tänka och ta hand om mig själv när jag är ledsen och sårad. 

Den 3november så blev jag och min pojkvän tillsammans igen trots det som hänt, och nu är jag gravid. 

Jag är rädd att det inte är min pojkvän som är pappa! Har en ständig oro och mardörmmar.

Min pojkvän vet vad som hände då vi inte var med varandra.. 
    Jag är inte den som håller koll på min mens idiotiskt nog i denna situation.. Vi tror att jag hade mens den 11November senast (mensens första dag)..

jag är gravid i vecka 10 (9+1) gjorde ett ul den 4Januari och det visade att jag var i vecka 8 (7+4)

Vi vill verkligen ha barnet men jag vill få bort oron att det inte kan vara vårt barn, att barnet blev till vid ett stort misstag istället.

Så jag undrar vad ni tror? Hur stor är chansen att det är fylleliggsmisstaget som är pappa?

Tacksam för alla tankar och råd!

Svar på tråden Orolig