dag 36 !!
Hej ........ jag ska försöka förklara vårt problem i korthet .... jag är diagnoserad med PCO och vi har försökt att få barn i snart 3 år .....
från början var mensen väldigt oregelbunden men med medicinering blev den regelbunden och den började alltid på dag 40 !! men nu dom sista 3 månaderna har den kommit på dag 30 ??
Jag äter Pergotime trippeldos och har gjort det i ca 6 månader jag har även fått ätit metformin sandoz 500mg i olika omgångar samt lite andra preparat som dom har provat utan framgång på mig ..........
men nu till sak ........... jag hade min första dag i mens 10/12-2013 vilket innebär att idag är jag på dag 36 !? och skall jag gå på dom sista månaderna så är jag 6 dagar sen , jag gjorde grav test i 2 omgångar dagarna före 30 och på dag 30 , båda visade neg ........ Nu går jag runt och funderar och funderar är jag gravid eller inte ?? jag har haft små symtom som skulle kunna peka på det å karln tycker att jag ser grav ut ibland ....hur jag nu ska tolka det ? :p .....
men är detta nå vanligt för er ?? jag har tänkt å testa mig igen på dag 41 å se ..... men ändock ..... jobbigt detta nu :/ å inte en enda tendens till å få mens heller :/