Emmaljunga Double MONKEY?
Hej!
Är så intresserad av denna vagn Emmaljunga Double Monkey och undrar lite vad ni tycker om den??
Har inte heller hittat nån online sida där man kan beställa hem en sån...?
Tacksam för svar :)
Hej!
Är så intresserad av denna vagn Emmaljunga Double Monkey och undrar lite vad ni tycker om den??
Har inte heller hittat nån online sida där man kan beställa hem en sån...?
Tacksam för svar :)
Jag har förstått det som att emmaljunga bytt ut den mot Double Viking så den inte går att få tag på ny länge?
Heter som sagt double Viking numera. Emmaljunga har som policy att de ej skickar sina vagnar. De går endast att köpa på plats i fysisk butik.
Typiskt att dem utgått!
Gillade monkeys sufletter och färger bättre.
Har för mig att man kan köpa lösa suffletter i en massa olika färger till Vikingen..
Jag har en double monkey och är i helhet nöjd men fick veta att den utgått (???). Och då har vi bara haft den lite mer än ett år och var bland dom första i Malmö med den så någonting har gjort att den dragits tillbaka?!
Men som andra skriver är det nog double Viking som gäller nu fast det är en helt annan vagn. Avskyr dom där vagnarna där ena barnet sitter med andra delen mitt i ansiktet ð??³
Jag har också letat efter skillnaderna mellan double viking och double monkey. Har läst att double viking har fast myggnät samt att sufletten går att fälla ner längre än på double monkey. Färgerna på sufletterna är ju olika som nämndes. Någon mer skillnad har jag inte hittat. Vet inte varför monkeyn har utgått. Skulle vara intressant att veta.