Var jag gravid eller har jag ngt hormon fel?
Jag hade ägglossning kring den 22 december. Hade den där flytningen som man kan bygga broar av, men tog aldrig något test.
Några dagar senare inte fullt en vecka tror jag kanske snarare 4-5 dagar började jag få ont i brösten. Jätte ont blev det tillslut i 4 - 5 dagar, sedan var det som att det jätte onda försvann och brösten blev tunga och ja forfarande onda men inte som innan.
Jag klarade av att sova utan att vakna när jag vände mig i sängen. Brösten växte en storlek på 2,5 veckor.
Trodde att jag var gravid. Men så kom mensen en morgon.
Kanske 2-3 dagar tidigare än väntat. Den var väldigt rinnig och röd. Varade i 2 dagar och småblödde i 2.. jo hade lite bruna flytningar också nån dag. Brukar få använda binda i allafall 4 dagar.. småblöda 2.
Jag brukar nästan aldrig ha mensverk, men hade mensverk båda dagarna och även lite den tredje dagen.
Ja så nu känner jag inget i brösten men haft ont nere i magen ibland.
Vad tror ni, min kropp betedde sig som när jag var 17 och började med p-piller. Fattar inget varför jag börjat få SÅ ont i brösten när jag aldrig haft det annars. jo lite strax innan mens. osså börjar dom växa också..
Någon som varit med om ngt liknakde?