felicityporter skrev 2014-01-13 21:40:28 följande:
Jag värderar människor helt och hållet från deras handlingar och det du skrev i ditt inlägg tyder på att du är en empatistörd, sadistisk och feg människa med en intelligensnivå under genomsnittet. Alla ovanstående egenskaper är i kombination direkt farliga för mänskligheten och det må råda delade meningar om hur vi bör handskas med dessa parasiter i samhället, men det i särklass mest effektiva är - utan tvekan - att eliminera dessa objekt.
Turligt nog brukar kolossalt fega män som du inte vara särskilt lyckade inom reproduktion och tenderar att "skjuta blankt", s.a.s. Har de mot förmodan ett barn är det inte sällan en s.k. "gökunge" som hans - ofta smartare - flickvän fått med en manlig bekant.
Hahahahahahahaha det där kan vara det mest iq befriade inlägget någonsin. Hur fan kan du dra någon slutsats om mig bara för att jag tycker att katter är äckliga och borde utrotas? Det är fler än du tror som tycker det. Min pappa "avlivade" säkert tio katter i veckan med sin yxa när jag var liten bara för att dom föröka sig så snabbt på våran gård, tillhör han också gruppen du beskriver?
Bonden på andra sidan sjön la alltid alla kattungar i en sopsäck med en sten och slängde i från bron, tillhör han också den gruppen?
Du är ett skämt, men de vet du ju redan.