hjäääälp !
Hur tar man bort sina inlägg man gjort? Någon som kan hjälpa mej?
Hur tar man bort sina inlägg man gjort? Någon som kan hjälpa mej?
tror inte man kan det, du kan kontakta någon moderator att göra det.
Kontanta en moderator.
Sorry!
Kontakta en moderator :)
Hur gör man det?
gå in på INfo & regler i den vänstra menyn, under där ska det vara möjligt att hitta en moderator.
Varför vill du ta bort det för?
Står du inte för det du skriver så skriv inget alls...
Tack för hjälpen :) och så klart ska det alltid vara någon negativ person som ska kommentera. Och till svar får du, kommentera inte alls om du nu tror att jag inte står för det jag skriver, du har ingen aning om nått så håll det för dej själv.
Tack för hjälpen :) och så klart ska det alltid vara någon negativ person som ska kommentera. Och till svar får du, kommentera inte alls om du nu tror att jag inte står för det jag skriver, du har ingen aning om nått så håll det för dej själv.
Men hur vet du att jag skrivit nått jag inte skulle stå för? Är ny på denna sida och ja gjorde en tråd, och nu har jag fått svar på den tråden om hur jag ska göra och då trodde jag att man kunde radera den, ursäkta mej!!!!! Har hört att det är många på hugget här och ja det märktes tydligt nu. Och jag vet inte hur detta anonym eller vad de nu är å sen står det mitt namn men jag lär mej väl tillslut. Tack för mej.