Vecka 38, 39, hur mår ni?
Jag har varit mår illa, toabesök massor, foglossing dödar mig, trötthet, massor sd.. min slempropp har inte gått än
det är mitt tredje...
hur mår ni ?
Jag har varit mår illa, toabesök massor, foglossing dödar mig, trötthet, massor sd.. min slempropp har inte gått än
det är mitt tredje...
hur mår ni ?
ingen ? :(
38+0 idag. Trött, foglossningen var borta men har kommit tillbaka. Hade mkt sammandragningar igår, idag lugnt. Vill verkligen att det ska komma igång nu!
Mitt andra.
Ca15kg.. Men låg väl inte påmdrömvikten innan precis. Har väl lite å jobba med sen.
Men har satt upp lite mål så det ska nog gå bra.
När är du beräknad?
Jag är den 23/1.
V38 o har haft förvärkar flera nätter, jobbigt när man är trött ändå med ett hb på 95. Tappen 1 cm kvar på mogen o öppen 2cm, så jag hoppas det sätter igång! Dock har jag haft diarré sista 2 dgr o kräkts vid ett flertal tillfällen, hoppas det är bättre idag! På måndag ska jag in för bedömning av att ta hinnorna, så finns det plats på förlossningen så drar det kanske i gång:)
Å vad Spännade!! Jag önskar oxå det kunde vara på gång nu!
först jag trodde jämt 21 men jag hade fel, ska har den 23/1 :) jag frågade min bm igår för säkerhet :)
coolt att vi har samma bf :) jag gick upp 28kg under hela gravid :/
oj vad spännade :) hoppas att du får snart lilla i din famn ;)
hur vet man att tappen cm och öppet sånt? åkte du inn förlossing och dom kolla på det eller :D
är det din första barnet ? :)
Hej ! Är i vecka 37+2 och jag känner mig jäkligt trött , har ont överallt, orkar knappt göra någonting alls. Har även en son på snart 1 år som vill ha all uppmärksamhet. Men bortsett från det så har jag mått hyfsat okej faktiskt
Vecka 38+4 och mer än måttligt trött på detta nu:) vaggar fram som en tjock säl pga foglossning i blygdbenet. Sover dåligt och har förvärkar. Tror varje dag att nuuuu är det dags, men inte då. Bebisen trivs där inne...