• swede

Äggdonator sökes

Vi letar efter någon som kan tänka sig att hjälpa oss med ägg. Jag har precis fyllt 40 och min sambo är 34. Vi kan dessvärre inte få barn utan hjälp och letar efter någon som kan tänka sig att hjälpa oss med ägg. Finns du här!? Hör gärna av dig så berättar jag mer. Vi skulle bli jätteglada om det fanns någon därute som skulle kunna tänka sig att hjälpa oss.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-22 10:39
    Jag kan tyvärr inte radera mitt inlägg, men vi har fått hjälp av en fantastisk tjej nu och vi är väldigt tacksamma för det.

• Svar på tråden Äggdonator sökes
  • Lucius Vorenus

Jag har länge funderat på att bli donator och hade tänkt kontakta Skåne och se om de behövde folk.

Vilket sjukhus kommer ni att göra donationen på?

• jhoy

inga problem om ni är intresserade av att vänta till Oktober. Och självklart om vi passar för varandra. Men det kan vi ta över mail kontakt om ni är intresserade dvs. är 27 och har barn sedan tidigare om det är av intresse?

Mvh/Johanna

• swede

Tack alla finaHjärta. Vi har tagit steget utomlands, till Riga, Lettland. Vi har gjort ett försök redan, som blev positivt tom vecka 6, men dessvärre slutade i ett missfall. Vi har 3 embryon kvar  i frysen och kommer göra ett andra försök senare i sommar.

Jag har försökt att radera mitt inlägg, men har inte lyckats att göra det. Tack så jättemycket för era fina svar, Det värmer. Vi har dock redan fått hjälp av en fantastisk tjej, som har gjort det möjligt för oss att få en chans till att bli föräldrar.

MEN, det fattas donatorer, så om ni vill hjälpa till så gör ni en fantastisk insats för oss som behöver hjälp. Jag vet att det finns flera som söker äggdonatorer här på Familjeliv. Vi har redan fått hjälp, men stort tack ändåHjärta

Svar på tråden Äggdonator sökes