ung förälder i sörmland?
Hej, finns det några unga föräldrar eller unga gravida i flen, katrineholm och vingåkers trakten? skulle vara kul att hitta fler :)
Hej, finns det några unga föräldrar eller unga gravida i flen, katrineholm och vingåkers trakten? skulle vara kul att hitta fler :)
Här finns en ung mamma i Katrineholm!
som jag då! :) värkar inte vara så många unga mammor i våra trakter som har FL ;)
haha nej tyvärr, blev superglad när jag såg ditt inlägg haha :D hur gammal är din och hur gammal är du? :)
jag är 20 fyller 21 iår, har en dotter som fyller 3 i oktober och väntar 2:an i mars :) sj?
Åh vad skojigt! :) Jag är 19 år och har en dotter på snart 7 månader :) Idag var vi på badhuset och plaskade :D
Åh det förstår jag :) min tjej är ju fortfarande så liten så hon satt mest i mitt knä och plaskade, men man såg att hon hade roligt i alla fall haha! :)
Här finns oxå en ung mamma i K-Holm :)
Snart 22 så är inte såå ung men ;D och min dotter är 4 månader :)
22 är väl ungt :P brukar nån av er gå på öppna förskolorna som finns i stan?
Jajo det är väl det ;p nae det har jag inte ens tänkt på :o går du på det? :)
Jag har gått en gång med min dotter, hon är ju 2 så är mkt på dagis men nu så när vi ska få en till så vill jag jätte gärna gå men vill inte känna mig utanför när jag e så "ung".
Jag bodde ett tag på ett annat ställe där hade de öppna förskolan bara för unga mammor de var jättebra och blev en stor bekantskapskrets tycker kholm oxå borde ha de, de är ju jätte mkt unga mammor i stan :)
Förstår dig! Ja men precis, det skulle ju faktiskt va bra med tanke på hur många unga mammor det finns här :)
Jaa :) haha Kholm är väl för snåla för det mesta ;p