• merixson

ung förälder i sörmland?

Hej, finns det några unga föräldrar eller unga gravida i flen, katrineholm och vingåkers trakten? skulle vara kul att hitta fler :)

• Svar på tråden ung förälder i sörmland?
  • merixson

som jag då! :) värkar inte vara så många unga mammor i våra trakter som har FL ;)

• kaptensofi

haha nej tyvärr, blev superglad när jag såg ditt inlägg haha :D hur gammal är din och hur gammal är du? :)

• merixson

jag är 20 fyller 21 iår, har en dotter som fyller 3 i oktober och väntar 2:an i mars :) sj?

• kaptensofi

Åh vad skojigt! :) Jag är 19 år och har en dotter på snart 7 månader :) Idag var vi på badhuset och plaskade :D

• merixson
    kaptensofi skrev 2014-01-25 12:46:25 följande:
    Åh vad skojigt! :) Jag är 19 år och har en dotter på snart 7 månader :) Idag var vi på badhuset och plaskade :D
    åh kul tycker badhuset blivit mkt bättre sen dom gjorde om, alltså för de mindre barnen :) dottern tycker de e super kul där :)
  • kaptensofi

Åh det förstår jag :) min tjej är ju fortfarande så liten så hon satt mest i mitt knä och plaskade, men man såg att hon hade roligt i alla fall haha! :)

• merixson
    saaabii skrev 2014-02-12 19:22:56 följande:
    Här finns oxå en ung mamma i K-Holm :)
    åh kul en till! hur gammal är du och ditt barn? :D
  • merixson

22 är väl ungt :P brukar nån av er gå på öppna förskolorna som finns i stan?

• saaabii

Jajo det är väl det ;p nae det har jag inte ens tänkt på :o går du på det? :)

• merixson
    saaabii skrev 2014-02-25 12:22:34 följande:
    Jajo det är väl det ;p nae det har jag inte ens tänkt på :o går du på det? :)

Jag har gått en gång med min dotter, hon är ju 2 så är mkt på dagis men nu så när vi ska få en till så vill jag jätte gärna gå men vill inte känna mig utanför när jag e så "ung".

Jag bodde ett tag på ett annat ställe där hade de öppna förskolan bara för unga mammor de var jättebra och blev en stor bekantskapskrets tycker kholm oxå borde ha de, de är ju jätte mkt unga mammor i stan :)

• saaabii

Förstår dig! Ja men precis, det skulle ju faktiskt va bra med tanke på hur många unga mammor det finns här :)

• merixson
    saaabii skrev 2014-02-25 20:52:01 följande:
    Förstår dig! Ja men precis, det skulle ju faktiskt va bra med tanke på hur många unga mammor det finns här :)
    blir ju lite roligare också, jämnåriga brukar ha mer att prata om :) men tror kholm e lite för snåla hehe ;)
Svar på tråden ung förälder i sörmland?