• superf

Vibrerande trosor - hjälp vilka ska jag välja?

Hej!

Jag och min man vill prova vibrerande trosor. Vi tänder väldigt mycket på tanken att han har kontrollen och kan styra när jag stimuleras framförallt på en offentlig plats.

Vilken ska vi välja? Vi har tittat lite på swedishsin och hittat flera olika modeller: http://swedishsin.se/sexleksaker/parleksaker/vibrerande-trosor/

Våra krav är att den ska ha relativt lång räckvidd och inte låta för mycket eller vara för klumpig.

• Svar på tråden Vibrerande trosor - hjälp vilka ska jag välja?
  • superf

Alternativet vi funderat på är en we vibe 4, någon som har erfarenhet av om den kan användas på motsvarande sätt?

• Anonym (Sugen)

Går i samma tankar. Antingen Ohmibod eller vad den heter vilket verkar fräck eller Lelo hula beads eller t.ex. en sådan där superdiskret med en ring som fjärr.

Vi har kiktat på Box2you för de är billigare än swedishsin på alla modeller. Kul att höra om någon mer testat och vart i så fall.

Vi har kiktat här:

box2you.se/index.php&path=34

• superf

Tack för alla tips. Jag har redan beställt från swedishsin.se deras kundservice var jättebra och jag valde till slut Ohmibod som jag först tänkt och som ni också föreslog ;) Återkommer när jag testat dem om hur de kändes. Ska bli superspännande att överraska min man. Köpte dem utan att han vet om.

• Anonym (Kolla in)

Googla på love lush eller love sens.. En appstyrda vibrator.. Verkar ascool =)

Svar på tråden Vibrerande trosor - hjälp vilka ska jag välja?