• Sunnza

vad händer ??

hej !! igår natten vaknade jag mitt i natten illamående som fan eller känns som lös mage, svårt veta om jag behöver bajs (ursäkt ordspråk) eller spytt, svårt veta om den känslor, jag darrar lite och svetts lite, varmt mycket...

och mage bli hård..... och jag kämpar med sånt i några timmar sen lyckats somnad jag men ändå fortannade känslor konstigt mage....

upplevt ni också sånt eller? jag är i 37 + 4

undra om jag är ensam om det? 

• Svar på tråden vad händer ??
  • Tessou
    Sunnza skrev 2014-01-07 12:25:53 följande:

hej !! igår natten vaknade jag mitt i natten illamående som fan eller känns som lös mage, svårt veta om jag behöver bajs (ursäkt ordspråk) eller spytt, svårt veta om den känslor, jag darrar lite och svetts lite, varmt mycket...

och mage bli hård..... och jag kämpar med sånt i några timmar sen lyckats somnad jag men ändå fortannade känslor konstigt mage....

upplevt ni också sånt eller? jag är i 37 + 4

undra om jag är ensam om det? 

Jag hade lika som dig och åkte in till förlossningen igår, men ingen bebis på G. Är i vecka 35 imorgon.
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Sunnza
    Tessou skrev 2014-01-07 16:39:22 följande:
    Jag hade lika som dig och åkte in till förlossningen igår, men ingen bebis på G. Är i vecka 35 imorgon.
    :/ det e jobbigt, har varit sånt hela idag känslor konstig mage och dålig mage ändå det kom itne ut ifrån röv eller munnen :( 
  • Tessou
    Sunnza skrev 2014-01-07 19:12:38 följande:
    :/ det e jobbigt, har varit sånt hela idag känslor konstig mage och dålig mage ändå det kom itne ut ifrån röv eller munnen :( 
    Ha ha, vilket uttryck... Men jag vet hur det är, jag har IBS och har nästan konstant hård mage..

Du kanske ska fråga din BM vad hon tycker? Hon kanske har några tips..
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Sunnza
    Tessou skrev 2014-01-07 19:25:46 följande:
    Ha ha, vilket uttryck... Men jag vet hur det är, jag har IBS och har nästan konstant hård mage..

Du kanske ska fråga din BM vad hon tycker? Hon kanske har några tips..
    ja ska till henne imorgon då passar på att fråg henne :) 
Svar på tråden vad händer ??