• Fam SuorantaDahl

Gravid v: 35+6

Sist jag var hos Bm och hon skulle mäta magen gjorde det väldigt ont i blygbenet. Det gör ont nu oxå. Sen igår har jag haft ont långt ner i magen mest när jag rör mig. Jag kommer inte ihåg detta från mina andra graviditeter. Nån som oxå haft det?

• Svar på tråden Gravid v: 35+6
  • Whitetrash86

Kan bebisen ligga väldigt långt ner? Sonen var rätt duktig på att borra ner sitt huvud i blygbenet på mig.. ont som fan gjord det.

• Whitetrash86

hmm kan ju vara så att bebisen flyttar på sig, sonen kunde vara högt upp ena gången och långt ner nästa. Bm hade rätt roligt med att leta rätt på honom.
    Vid 1 tillfälle gick han från att ligga långt upp till att ligga långt ner.. så bm blev riktigt paff över att inte hitta hjärtljudet alls 5sek efter att hon snabbt lyft på "grejen" bara för att hitta honom ihopkurad så långt ner han bara kunde Skrattande

Annars kan det ju vara en fot bebisen kört ner, fått någon nerv i kläm, blåmärke på benet eller liknande.

• Tessou
    Fam SuorantaDahl skrev 2014-01-07 09:21:00 följande:
    Sist jag var hos Bm och hon skulle mäta magen gjorde det väldigt ont i blygbenet. Det gör ont nu oxå. Sen igår har jag haft ont långt ner i magen mest när jag rör mig. Jag kommer inte ihåg detta från mina andra graviditeter. Nån som oxå haft det?
    Är bebisen fixerad? Annars kanske det är det som händer nu..
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Fam SuorantaDahl

Nej jag var inte fixerad i fre. Och inte idag heller ( träffade läkare om en igångsättning) Det onda blygbenet har med foglossningen att göra. Har inte haft foglossning med dom andra. Visste inte att det kunde sätta sig vid blygbenet.

• Tessou
    Fam SuorantaDahl skrev 2014-01-07 21:23:47 följande:
    Nej jag var inte fixerad i fre. Och inte idag heller ( träffade läkare om en igångsättning) Det onda blygbenet har med foglossningen att göra. Har inte haft foglossning med dom andra. Visste inte att det kunde sätta sig vid blygbenet.
    OK..
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
Svar på tråden Gravid v: 35+6