• Anonym (Nyfiken)

Gravid men när..

Hej. Det snurrar bara med alla siffror å datum. Kan ni hjälpa oss att "fastställa" det datum vi blev gravida..? Min sista mens första dag var 30juli 2012. Vi fick datum för BF den 5 maj både på BVC och vid ultraljudet i v19. Men kan min mens bara varit en blödning som så många pratar om? Min mens kan man i stort sett ställa klockan efter..den kommer på utsatt datum och även denna gång gjorde den det, samt att det var precis som alltid med smärta osv. Men skulle ändå vilja höra vad ni tror..när blev jag troligtvis gravid.. Vi hade svårt att bli gravida så allt är bokfört :) Sex den 9,12,16 & 23 juli. "Mens" fr.o.m. 30 juli-3augusti sen sex 7,8,10 &12 augusti. Så min senaste mens första dag var 30juli och både på BVC och vid ultraljudet gav dom oss datum för BF den 5maj. Vi födde 1v senare än utsatt datum, men när blev vi troligtvis gravida? På BVC säger dom runt 12 augusti..men kan det ha blivit tom i juli? Mvh/Nyfiken å snurrig mamma

• Svar på tråden Gravid men när..
  • Anonym (Nyfiken)

Ingen?!

• Anonym (Nyfiken)

Aleksandra- Det här om att spermierna kan leva kvar i upp till 10dagar i väntan på ägg..hur är det med det?

Svar på tråden Gravid men när..