• hehaba

Vattenpalatset i LERUM?!

hej, killen och jag som är runt 25 är sugna  på att åka till Lerum och bada, koppla av o ha skoj

är det bra där? kan man ha kul utan att man har med sig barn eller är ett barn?

är det alltid sååå mkt folk på helger att de blir jobbigt?

är det stor risk att bli magsjuk av bakterier o barn som kräks o bajsar I poolerna osv?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-05 06:51
    och där upptäckte jag att jag kunde skriva här under istället, jajaja batter sent än aldrig

• Svar på tråden Vattenpalatset i LERUM?!
  • hehaba

nu tror jag inte att alla barn bajsar I vattnet o vi älskar barn osv, men har last om folk som blir magsjuka på vattenland, vad beror de på?

• hehaba

är det pinsamt/barnsligt att åka dit som ung vuxen? haha

• hehaba

har inte varit på badhus sen jag var barn,
    vad ska man tänka på?

går alla osminkade? kan man ha glasögon på sig?

• hehaba

har dem bra fika/restaurang där? vad har dom tex? bra priser?

• hehaba

hur manga timmar brukar man normalt vara på ett badpalats? nån time eller får man räkna med hela dan? hur stort är lerums bad egentligen?

• hehaba

manga frågor hoppas nån här kan svara : D tack på förhand o god morgon sverige!!!

• hehaba

ps vad kostar det o när är det öppet på lördagar  o söndagar?

• hehaba

och går det att koppla av eller är det så mkt skrik o stoj att det blir jobbigt?

klart slut! : D

• örebroaren

Ger dig ett seriöst svar även fast du verkar oseriös.

Vattenpalatset i Lerum är bra men litet. Det är mycket barn där på helger och under lov. Klart man kan åka dit fast man är 25 även fast majoriteten är barn och familjer. Det är rätt hög ljudnivå eftersom det är litet.

Varför skulle du gå sminkad till ett badhus? Det försvinner ju ändå? Tror inte det är det bästa i Gbgområdet eftersom det är rätt litet men det är mysigt. Man badar så länge man orkar helt enkelt. Kan va allt från 30 min till 6 timmar.

De har ett litet fik, det är lite överpris som på alla badhus. De har väl främst fikabröd, godis, snacks och läsk. Glömt vad det kostar att gå in och vilka öppettider de har.

Svar på tråden Vattenpalatset i LERUM?!