• Anonym (Lana)

Somna in utan smärta ????

Ja vet inte va jag ska tycka, tänka känna mer än bara denna hemska smärta!! Jag vill somna in vill inte leva vill inte plågas & känna smärta varje dag!!

Ja förlorade min far för 4.a månader sen han dog i cancer ja hade bara han & han mig!! Nu har ja bara en otrogen man som ja fick veta i samma veva då ja fick veta att min far va sjuk! Tog 3 månader sen va han borta, som om vinden blåste bort han som om han aldrig fans!

Ja har förlåtit, men inte glömt det gör ont o veta att ja förlorar 2 personer på samma gång, fast på 2 olika sätt.. Vill somna in har aldrig vart så förkrossad & förstörd, känner ingen glädje eller lycka bara ångest & smärta & paniken som smyger fram sakta men säkert!! Vill inte leva men vill inte dö på ett smärtsamt sätt, hur kan jag somna in på bästa sätt!?

• Svar på tråden Somna in utan smärta ????
  • Trixie

Förluster är svåra, otroligt svåra. Oavsett om det är ett dödsfall lr av ett svek. Beklagar din pappas bortgång. Har själv förlorat en närstående i den vidriga sjukdomen.. smärtan försvinner aldrig riktigt.

Men man lär sej leva med den. Avsluta inte ditt liv. Lev det liv som du alltid har velat istället! Att vilja dö är en stark längtan , har själv varit där men ge inte upp det finns alltid nåt att leva för. Och om du inte har det så hitta det!

Dessutom finns det en man där ute som kan behandla dej som du förtjänar och som gör det med glädje.

Sänder massa kramar till dej. Ville bara visa att jag bryr mej!

Svar på tråden Somna in utan smärta ????