• Anonym (Nyfiken22åring)

Erfaren tjej med nyfiken heterotjej?

Jaghar aldrig tidigare gått i dessa tankar förutom nu på senare tid. Jag är förlovad med en fantastisk sambo och har två småbarn ihop med honom. Men sedan jag intresserat mig för feminism har jag märkt att jag blivit nyfiken på starka kvinnor.
    Men jag tror jag skulle tycka tjejsex är lite läskigt så jag tänker ju mig någon erfaren som skulle kunna lära och guida mig, ta mig med storm ;)

Tror ni det finns erfarna kvinnor som gillar att "lära" heterokvinnor att ha mysigt?

• Svar på tråden Erfaren tjej med nyfiken heterotjej?
  • Anonym (Nyfiken22åring)

Min sambo är även positiv till min nyfikenhet och vill att jag skall leva ut och njuta av livet och sex.

• Anonym (Bi med familj)

Menar du honom, jag har med en man och barn, men älskar att träffa en tjej som omväxlnig

• Anonym (L.C)

Jag är också nyfiken på att testa. 

• Anonym (spännande)

TS, är tanken att ni skall bjuda in en tjej till er sexliv eller skall du träffa tjejen på egen hand? Låter som att det är det sistnämnda.

• lykantrophona

Jag fick precis reda på att man inte får skriva inlägg som "syftar till att ha sex", så mitt tidigare inlägg plockades bort, för det var lite för rakt på sak. Så, alla "heterotjejer" (hur är man hetero om man tänder på samma kön?) - den här tråden kommer inte bli någon bra kontaktannons.

• Linslusen04

Jag är också intresserad, men dock än så länge oerfaren! Men annars skulle jag absolut inte tacka nej till lite tjejsex ;)

• Lenalugg82
    Hur tänker du dig att detta lärande ska gå till? Det är ju inte som att en "sorts" sex funkar med alla tjejer. Precis som hetrosex vill ju alla ha olika. Och inte behövde du väl en erfaren man för att lära dig ligga med män... Eller? Hittar du en kvinna som du finner attraktiv så ger det nog sig själv.

Men för att svara på din fråga så finns det absolut kvinnor som går igång på oerfarna kvinnor. Om du sen lär dig så mycket av det vet jag inte dock.

*ler*
  • Anonym (skeptisk)

Du är kvinna själv så speciellt svårt är det inte och sen är alla kvinnor olika så man måste ändå lära sig med varje ny person...

Jag tror att de som kommer vara intresserade mest kommer vara andra tjejer som är hetero, med man och barn som vill testa lite. Har svårt att se att en seriös flata skulle slösa sin tid på att lära upp en 22-årig hetero för några träffar som sen går tillbaka till sin kille. Sånt får man nästan betala för :p
    Fast nån player kanske det finns som är intresserad. Då kanske du istället riskerar att bli kär i tjejen och sen sårad?

Svar på tråden Erfaren tjej med nyfiken heterotjej?