• Philipsmamma7

förlossning på gång?

hej! har bf om 11 dagar och har de senaste 3 dagarna haft ganska kraftiga förvärkar under hela dagen, också utan att magen blir hård, alltså bara ond mensvärk. och idag har jag haft lite ont i magen och diarré´som tydligen är vanligt innan. så jag undrar vad tror ni och vad är era erfarenheter? kommer jag gå fullt ut och tom 1-2 veckor över tiden? (första  barnet) eller kan det vara dags om nån dag? har googlat massa men det är ju så olika så frågar här för bästa svar :D

• Svar på tråden förlossning på gång?
  • Fiskflundran

Låter inte som att du kommer gå över tiden men man vet ju aldrig, kroppen är lurig!! Men jag håller iaf tummarna att din bebis kommer snarast :)

• Philipsmamma7

fortfarande ingen bebis.. trodde det var dags igår då jag fick vad jag trodde var riktiga värkar regelbundet med 10-7 och mindre,  minuters mellanrum. gjorde mig redo för att åka men just som jag tänkte ringa så slutade det Rynkar på näsan typiskt..

• tängla

Har så hämskt ont i rygg och mage..
    Undrar om det bara är jobbiga förvärkar eller om något är på gång...
    Är i v.35

ska nog ta alvedon och se om det släpper då jag haft ont i morse och sen började jag få ont igen vid 13 tiden idag då jag skulle gå och hämta barnen på dagis och skolan.
    Kunde knappt gå då det kändes som ryggen hade gått av.
    Har suttit i en timme nu och vilat men det gör ont fortfarande
  • Philipsmamma7

huvva, det är så jobbigt att inte veta riktigt.. inatt kunde jag ej sova då kom värkarna med 10 minuters mellanrum  och var ondaste hittills. gick över lite under dagen men nu är dom tillbaka och ondare än någonsin. om det visar sig att det bara är förvärkar nu också så vet jag inte vad jag kan förvänta mig av de riktiga värkarna Förvånad

• tängla

Nej det är inget kul när  man inte vet och för dig kan det ju komma närsom. Har iallafall tagit en dusch nu och får se om det fortsätter då blir det alvedon och då har det stannat upp tidigare iallafall

• tängla

Bebis kvar i magen här iallafall :) Men dras med jobbiga förvärkar och sammandragningar

• Sunnza

min kroppen lurar mig hela tiden också, det är mitt tredje.... massor diarre magen, mår illa, värkar, mage bli hård jämt, trodde hela tiden att det är på G men nej bara falsk alarm :/ jag har 13 dagar kvar 

• Fiskflundran

Usch va jobbigt med förvärkar som gör ont och magproblem. Jag är i v 38+1 och har bara sammandragningar så här verkar det inte va på g alls.

Svar på tråden förlossning på gång?