• Marcella

Förslag på syskonvagn?

Hej på er!

Vi väntar vårt andra barn i augusti, alltså väldigt tidigt än. Men jag kan inte låta bli att spana på syskonvagnar redan. :) Dock finns det ju en hel djungel av syskonvagnar! Därför undrar jag vad ni har för förslag på någon/några bra? För- och nackdelar etc? 
    Jag har som krav att jag ska kunna ha barnen vända mot mig, att de ska sitta bredvid varandra (alltså inte framför resp. bakom), den ska vara lättkörd, relativt lätt (så man kan lyfta in den i bilen), den ska kunna gå in genom ytterdörrar (finns ju de som inte gör det) och se någorlunda bra ut. Hoppas jag inte glömt något nu.. För många krav..? Hade uppskattat förslag iaf. :) 

• Svar på tråden Förslag på syskonvagn?
  • Funderingar01

Jag skulle avvaktat och kollat in kronans nya syskonvagn när den kommer. Känns spännande, och med tanke på deras andra vagnar så kan man ju tänka sig något bra. Har läst någonstans att syskonen ska kunna sitta framåt/bakåt oberoende av varandra.

• Marcella

Har inte sett någon av deras andra vagnar, men ska absolut hålla ett öga öppet. :) 
    Jag fick Bugaboo Donkey som förslag också. Så ska bli kul att jämföra sen. Någon som har några åsikter om den får gärna inflika. :)

Svar på tråden Förslag på syskonvagn?