• cb

Förälder i Varberg

Vi har en dotter född 2 jan 2013 och alltså 1år imorgon. Den mammagruppen jag var med i rann ut i sanden efter ett tag då några började jobba mm. Finns det några andra sköna mammor med barn i ungefär samma ålder som är sugna på att träffas ibland?

• Svar på tråden Förälder i Varberg
  • Aoes

Bor inte i Varberg, men strax utanför. Jag är 24 och har en liten tjej född 17/2-13 som jag är hemma med (väntar även ett småsyskon till sommaren). Då jag är nyinflyttad på orten så blev jag "utfryst" ur föräldragruppen (övriga kände varandra sedan tidigare). Så jag skulle gärna träffa någon annan som går hemma med småttingar.

• cb

Ja lite så kan jag uppleva det att bo i Varberg tyvärr. Är inte heller härifrån och verkar som Varbergare gärna umgås med varbergare.. Vi bor åt Gödestadhållet. Vi kanske kan ses på öppna förskolan nån dag? Har varit på Håsten ibland. Onsdag är det för barn mellan 1-2 år.

• Aoes

Har ingen möjlighet denna veckan, men möjligtvis nästa. Är väldigt mycket inplanerat hela februari (jag går på extra kontroller på MVC i Kungsbacka, så blir mycket körande fram och tillbaka).

Är det öppna förskolan vid Håstens torg du menar? (Varit där en gång, så dit hittar jag i alla fall). Jag saknar lokalsinne och avskyr att köra bil i Varberg :)

• shadowz

Hej! Va ett ta sedan de skrevs i denna gruppen men jag skriver här ändå :)

Jag heter Malin, är 28 år har en dotter på 6 månader, gift å bor i Varberg :)

Jag har bott i kommunen sens 98 men jag tycker att det är kul med nya vänner :) hör gärna av er!

Svar på tråden Förälder i Varberg