Kommer ni att köra bil imorgon?
Känner själv att sista minutenfyllan börjar sätta in med besked. Ett dumt beslut, ja troligen men hur många av er kommer köra bil imorgon trots att ni druckit större mängd? Min bil kommer att fpå stå.....
Känner själv att sista minutenfyllan börjar sätta in med besked. Ett dumt beslut, ja troligen men hur många av er kommer köra bil imorgon trots att ni druckit större mängd? Min bil kommer att fpå stå.....
kanske.. men jag har tagit ett halvt glas rött och ett glas bubbel så det är ingen fara. Hoppas verkligen att ni som dricker mer inte går i närheten av ratten utan håller er på passagerarsätena
Jag tänker inte köra någonstans. Men det beror bara på att jag inte har något körkort
Sambon som har körkort så skulle jag säga att det beror på hur mycket han druckit. Men förmodligen inte särskilt mycket så att köra imorgon är nog inga problem.
Nej brukar hålla mig nykter men efter att ha vrit vaken i stort sett dygnet runt i ett par månaders tid så kändes det ikväll som rena befrielsen att ta några glas. Nästan en euforikänsla att få alkohol i kroppen. Men bilen lär få stå i morgon.
Tro det eller ej men drickandet var en ren njutning. Kände att det var något jag behövt länge. Ett uppdämt behov... Trött så att jag knappt vet vad jag säger eller gör men ändå helt underbart att tappa kontrollen. Bilen lär få stå men just nu en underbar känsla av salongsberusning.
Jajamensan här skall köras bil. Har knappt druckit ett halvt glas vin så kommer vara fullt kapabel att framföra ett fordon.
Nej jag begränsar mig till kraftig salongsberusning det kääns bäst. lagom så jag klarar att skriva inlägg...
Japp kommer köra bil imorgon. Även min sambo. Vi båda är nyktra och druckit läsk i nyår.
Definitivt inte!! Har druckit vin till maten och champagne nu vid tolvslaget. Inga mängder, känner mig inte ens liiite berusad men har som regel att dricker jag på kvällen så står bilen dagen efter.
Har druckit vin/öl/grogg under kvällen och har jag behov att köra bil imorgon så gör jag det men det beror på vilken tid...
ja jag ska köra i morgon, men jag har full koll, så dom får gärna stoppa mig ock kolla.
Tyvärr är det många, som kommer att åka fast, med den vanliga kommentaren, att det kunde jag aldrig tro
Tveksam om jag själv kör före 16 i morgon...
har inte druckit mer än ett tiotal öl så det borde inte vara nå problem lite längre fram på dagen, dock ser jag inte att jag har något behov av att köra så den får nog stå ändå
Jag har inte druckit en droppe och körde bil för en halvtimme sedan.
Nej
Som det känns nu så får nog bilen stå hela dagen, skulle det hända nåt akut så som att nån måste till sjukhus skulle jag köra...
Det finaste är att vänta tills landet somnar, så där 4-5 på morgonen och ger sig ut för bilflum