• Anonym (signatur)

gott nytt år ver 2.0

Nu satte jag inlägget under den enda avdelningen som berör droger, i brist på annat då för missbruk rör det sig inte om.

Kvällens nöjen består av grape stärkt benzococtail, öl och whisky och mycket välsmakande rökelse, grön och brun blandning.

Mycket nöje.

Så vad roar ni andra er sista dagen av det jäkla otursåret?

• Svar på tråden gott nytt år ver 2.0
  • Anonym (signatur)
    Anonym (medberoende) skrev 2013-12-31 18:26:31 följande:
    Ok här får du en moralmotfråga: tycker du de e smart att knarka bort ditt liv??

Jag har en annan fråga,tycker du det är smart att anta saker om folk du inte vet nått om och tillskriva dom egenskaper utifrån dina antaganden?

Nej, jag så kallat knarkar inte bort mitt liv, däremot är det nyår och jag kan tänka mig att det inte är många som kommer vara nyktra.

Jag kommer i alla fall inte vara det, hur är det hos dig då?
    Nykter och bitter eller smått berusad och glad?
    en sak man kan säga om mig är att jag kommer inte ha baksmälla imorgon i motsatsen till dom flesta andra som firar med alkohol endast

• Anonym (bitch)
    Anonym (signatur) skrev 2013-12-31 18:47:47 följande:
    Jag har en annan fråga,tycker du det är smart att anta saker om folk du inte vet nått om och tillskriva dom egenskaper utifrån dina antaganden?Nej, jag så kallat knarkar inte bort mitt liv, däremot är det nyår och jag kan tänka mig att det inte är många som kommer vara nyktra.Jag kommer i alla fall inte vara det, hur är det hos dig då?

Nykter och bitter eller smått berusad och glad?

en sak man kan säga om mig är att jag kommer inte ha baksmälla imorgon i motsatsen till dom flesta andra som firar med alkohol endast

Sorry läste för snabbt har en tendens att göra det... jag är endast bitter o nykter eftersom gubben e nykter alkis o jag tar ett glas vin o frestar med.... inte snällt men va fan jag va sugen
  • Anonym (signatur)
    Anonym (bitch) skrev 2013-12-31 20:08:13 följande:

Sorry läste för snabbt har en tendens att göra det... jag är endast bitter o nykter eftersom gubben e nykter alkis o jag tar ett glas vin o frestar med.... inte snällt men va fan jag va sugen

Nåja, det hör väl inte till vanligheten att blanda en drös olika substanser för önskat effekt.

Men för er del, nykter alkoholist?
    Enligt det vissa intresseorganisationer antog och levde på har man äntligen kommit fram till är onödigt.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ny-forskning-spolar-totalt-alkoholstopp_8727770.svd

Nyår är väl den dagen där man har en hållbar ursäkt att bara släppa loss ;)

• Anonym (bitch)

Tack. Nyttig läsning. Dock vet jag inte om det skulle funka men har man inte provat så vet man ju inte.

Svar på tråden gott nytt år ver 2.0