han är irriterad på mina barn hela tiden
Vi blev tillsammans för två år sen, flytta ihop för ett år sen, då han ändå mestadels var hos mig! Allt var toppen! Han hjälpte till med allt! Båda va gällde mina tre tidigare barn o hem o allt!
I september fick vi ett gemensamt barn....o efter det har han vart mer o mer irriterad på mina barn! Höjdpunkten kom idag då han fräst åt de o säger till mig i soffan att han tycker om mina minsta barn men förmår sig inte tycka om min 10-åring! Att han hatar henne! Barnen sitter i rummet brevid! Jag vet ej om de hörde eller ej! Men blev förbannad o sa: -Du ska föreställa den vuxna här! Hur kan du med att sitta öppet o uttala nåt sånt när hon kan höra?
-Jamen hon gillar inte mig heller säger han! Men jag har stått ut för jag älskar dig!
Jag sa- du visste jag hade tre tjejer när vi flytta ihop du valde inte bara mig utan hela paketet! O även om hon ej gillar dig, är hon mer vuxen än du o talar inte om det öppet isf! Jag kan inte bo med nån som inte kan tåla mina barn! De blev svikna av sin far (som aldrig tar de) o jag tänker inte svika de med!
-Va ska vi göra då? Bo särbos? Säger han!
-Ja sa jag, vi ska inte bo ihop!!!
Nu ligger jag här i sängen kan ej sova är så jävla arg! Han på soffan!
Vill komma ut imorrn! Men han står ju på lägenheten! Ahhh!!!! :( :(