• Mettelofstrand

BF juli i Lund/Malmö med omnejd

Hej! Jag och min man beräknar att få en liten en den 25 juli. Vårt första barn! Vi bor i Lund och min fråga är om det finns fler än jag i Lund med omnejd som också ska få en liten i juli? Hade varit roligt att ha kontakt med er!😊 Med vänlig hälsning, Mette

• Svar på tråden BF juli i Lund/Malmö med omnejd
  • Mettelofstrand
    Sarahmednatanel skrev 2013-12-29 19:38:27 följande:
    Hej! Bor en bit ifrån men med vårt andra barn runt samma datum som er . // Sarah

Vad härligt Sarah! Var bor ni? Detta är vårt första och det är lite pirrigt och förväntansfullt. Hur är det med barn nummer två?
  • Sarahmednatanel

Vi bor i Svalöv! Så inte så långt ifrån :) Förstår det kommer ihåg det som det va igår att vänta sitt första barn! Men alla "bekymmer" glömmer man ;) Allt med illamående och sånt ville man helst slippa ;) Att vänta andra barnet är lika pirrigt, allt är så annorlunda och vår son blir 3 tills sommaren så man hinner glömma hur det va förra gången. Vill ni ta reda på könet på bebisen?

• mika elaA

Hej 

Kikar in här..

Jag och min man bor i Malmö och vi väntar vårt första barn, beräknat BF är 30 juli.  :)

• Sarahmednatanel
    mika elaA skrev 2013-12-30 11:42:58 följande:
    Hej 

Kikar in här..

Jag och min man bor i Malmö och vi väntar vårt första barn, beräknat BF är 30 juli.  :)
    Hej! kul att du med hitta hit :) Hur har ni mått under denna första gravid perioden?
  • Mettelofstrand
    Sarahmednatanel skrev 2013-12-31 15:57:51 följande:
    Hej! kul att du med hitta hit :) Hur har ni mått under denna första gravid perioden?

Jag säger också hej till Mikaela

Tycker dey är roligt att det är någon mer än jag.

Måste säga god fortsättning på det nya året. Detta tror jag blir mitt bästa år någonsin. Ett litet knyte i sommar kan inte göra året dåligt

Jag har mått så fruktansvärt dåligt från v 6-10. Nu har jag mest en krämpande huvudvärk.

Hur har ni mått själva?

Ja, vi vill ta reda på könet. Helst igår, haha! Vi längtar efter att få lära känna liten som en hon eller han. Ska bli mysigt.

Hur gör ni?
  • Mettelofstrand
    mika elaA skrev 2013-12-30 11:42:58 följande:
    Hej 

Kikar in här..

Grattis!!

Hur känns allt för dig än så länge?
  • Sarahmednatanel

Så nu har man fått tid att skriva! Mkt nu med jobb efter jul ledigheten :) Jag har mått hyfsat, fast ändå illamående :/ Mest problem med att äta så det har varit det jobbigaste. Det är det visserligen än men det går :) Vi vill med veta könet så hoppas på att bebisen vill visa sig med :) Har ni fått UL tid?

• Teereseee

Hej :) 
    Väntar vårt första barn med BF 27 juli. Bor i eslöv så det är också nära :) 
    Går in i vecka 14 imorgon, känns härligt! <3

• mika elaA

Hej på er igen
    Ja veckorna har rullat på nu.. Går in i vecka 14 på onsdag.

Som svar så har jag faktiskt mått bra. Inte varit speciellt illamående överhuvudtaget. Men haft lite svårt att äta på kvällarna. Varit väldigt trött dock. Men jag tycker att allt börjat vända lite, känner mig piggare igen. 

Hur mår ni?

Ja vi vill också ta reda på könet, har fått tid för UL i början av mars. Ska bli spännande! :)

Har er graviditet börjat synas än?

Ha det gott! 

Svar på tråden BF juli i Lund/Malmö med omnejd